GeForce GTX 480 uusintakatsaus: 3-Way SLI, 3D Vision, ja melu

Artikkelin kirjoittaja: Panu Roivas | 0 kommenttia

Testilaitteisto ja ohjelmistot



Testilaitteisto
Suoritin
Intel Core i7-930 (Bloomfield) 2.8 GHz, 4.8 GT/s, 8MB L3 Cache, power-saving settings enabled.
Ylikellotettu 3.33 GHz (21 x 160 MHz), Turbo Boost enabled
Emolevy
MSI Eclipse Plus (LGA 1366) X58/ICH10, BIOS 1.0
Muisti
Crucial Ballistix Tracer (3 x 2GB) DDR3-1333 7-7-7-24
Kiintolevy
Intel SSDSA2MH160G2C1 160GB SATA 3 Gb/s
Näytönohjaimet MSI N480GTX-M2D15 GeForce GTX 480 1.5GB (1x, 2x, 3x)

ATI Radeon HD 5870 1GB (1x, 2x)
Virtalähde
Enermax MODU87+ 800W
CPU-jäähdytin
Intel DBX-B Thermal Solution
Ohjelmat ja Ajurit
Käyttöjärjestelmä
Microsoft Windows 7 Ultimate x64
DirectX
DirectX 11
Piirisarja
Intel INF Chipset Update Utility 9.1.1.1019
Näytönohjain
Nvidia GeForce 197.41

AMD Catalyst 10.4

Kuten mainitsimme, Cooler Master ja MSI auttoivat meitä lähettämällä "suositellut" kotelon, emolevyn kahdella x16-paikalla ja kolmannen GeForce GTX 480 testejämme varten. Tahdoin myös tuoda esiin Enermaxin MODU87+ -virtalähteen tässä.

Tiesin että tämä 800W 80 PLUS Gold -virtalähde olisi sopiva yhdistelmä kahdelle GeForce GTX 480 -kortille, mutta en uskonut sen riittävän kolmelle kortille. Huolimatta virtalukemista jotka hipoivat 900W seinästä, virtalähde teki työnsä asiallisesti eikä koskaan toiminut epävakaasti täydessä HAF 932 -kotelossa.

Pelit
Crysis
Very High Quality Settings, No AA / No AF, 4xAA / No AF, vsync off, 1680x1050 / 1900x1200 / 2560x1600, DirectX 10, Patch 1.2.1, 64-bit executable
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
Extreme Quality Settings, No AA / No AF, 4xAA / No AF, vsync off, 1680x1050 / 1920x1200 / 2560x1600, DX11 Rendering, Tessellation Enabled, HDAO, Benchmark Tool
Call of Duty: Modern Warfare 2
Ultra High Settings, No AA / No AF, 4xAA / No AF, 1680x1050 / 1920x1200 / 2560x1600, Second Sun, 45 second sequence, FRAPS
DiRT 2
Ultra High Settings, No AA / No AF, 4xAA / No AF, 1680x1050 / 1920x1200 / 2560x1600, Custom Tom's Hardware benchmark script, DirectX 11 Rendering
Metro 2033
High Quality Settings, AAA / No AF, 4x MSAA / No AF, vsync off, PhysX off, 1680x1050 / 1920x1200 / 2560x1600, Chapter 1: Chase, 150 second sequence, FRAPS, DirectX 11 (Tess. and DoF Filter Enabled).
Just Cause 2
Highest Quality Settings, No AA / 16xAF, 4xAA / 16xAF, vsync off, 1680x1050 / 1920x1200 / 2560x1600, Desert Sunrise benchmark, Steam Version, Nvidia cards: Bokeh filter and GPU Water enabled

Kommentoi artikkelia