Nvidia GeForce GTX 465 1 GB arvostelu: Zotac laittoi Fermin dieetille
Artikkelin kirjoittaja: Teemu Laitila | 0 kommenttia
Testikokoonpano ja testit
Otimme vertailuun mukaan kaikki hintaluokan kannalta relevantit kortit: GeForce GTX 550 Ti, Radeon HD 5770 ja GeForce GTX 460 768 MB. Mukaan otettiin myös GeForce GTS 450, jotta nähdään kuinka suuri vaikutus uudesta mallista löytyvällä leveämmällä muistiväylällä on suorituskykyyn.
On huomioitava, että Nvidia ei tarjonnut meille referenssimallia testausta varten, joten referenssimallia on simuloitu laskemalla kellotaajuuksia tehdaskellotetusta kortista.
Testikokoonpano |
|
---|---|
Prosessori |
Intel Core i5-2500K (Sandy Bridge) Ylikellotettu 4,0 GHz:n, 6 MB L3-välimuisti, virransäästöominaisuudet käytössä, Turbo Boost ei käytössä |
Emolevy |
ASUS P8P67 Pro, Intel P67 -piirisarja |
Muisti |
OCZ PC3-16000, 2 x 2 GB, 1338 MT/s, CL 9-9-9-20-1T |
Kiintolevy |
Western Digital Caviar Black 750 GB, 7200 RPM, 32 MB välimuisti, SATA 3Gb/s |
Näytönohjain | Nvidia GeForce GTS 450 1 GB |
MSI N550GTX-Ti Cyclone II | |
Zotac GeForce GTX 550 Ti AMP! Edition | |
Nvidia GeForce GTX 460 768 MB | |
AMD Radeon HD 5770 1 GB | |
Virtalähde |
ePOWER EP-1200E10-T2 1200W, ATX12V, EPS12V |
Prosessorin jäähdytin |
Cooler Master Hyper TX 2 |
Käyttöjärjestelmä ja ajurit |
|
Käyttöjärjestelmä |
Microsoft Windows 7 Ultimate x64 |
DirectX |
DirectX 11 |
Näytönohjaimen ajurit |
GeForce GTX 550 Ti: 267.59 GeForce GTS 450 ja GeForce GTX 460: 266.58 WHQL |
AMD Catalyst 11.2 WHQL |
Pelit |
|
---|---|
Crysis 2 |
Multi-player Demo, Gamer Quality setting, No AA, 160 second gameplay, FRAPS |
Just Cause 2 |
Medium Quality Settings, Textures High, all options enabled except vsync, No AA / 16xAF, Bokeh filter and GPU water disabled (for Nvidia cards), Concrete Jungle Benchmark |
Bulletstorm |
Highest Settings, No AA, 60 second sequence, FRAPS |
F1 2010 |
Ultra High Settings, No AA, Steam version, in-game benchmark, DX11 Rendering |
Aliens Vs. Predator Benchmark |
Texture and Shadow quality set to medium, 8x AF, SSAO off, Dx11 tessellation off, Dx11 advanced shadows off, 0x AA |
Metro 2033 |
DiectX 11, Medium Detail, 4x AF, tessellation enabled, advanced PhysX disabled. |
Lost Planet 2 |
Medium settings, motion blur enabled, built-in benchmark test A |
H.A.W.X. 2 |
Highest settings, DirectX 11 tessellation enabled, built-in benchmark |
3DMark Vantage |
Performance Preset, 1680x1050 |
Unigine Heaven |
Highest settings, no AA, 16x AF, 1680x1050 |
Kommentoi artikkelia
Kirjaudu sisään