AfterDawn logo

Bungie valmistautuu Destiny 2:n julkaisuun – Markkinointikampanja lähti käyntiin

Manu Pitkänen Manu Pitkänen

Bungie ja Activision ovat aloittaneet Destiny 2:n kiusoittelukampan Twitterissä julkaistulla viestillä. Markkinointikampanja lähti käyntiin yksinkertaisella kuvalla, jossa näkyy Destiny-teksti logoineen sekä niiden taustalla numero 2. Alkuperäinen Destiny julkaistiin vuonna 2014.

Avoimeen maailmaan sijoittuvan FPS-moninpelin jatko-osan odotetaan ilmestyvän kuluvan vuoden syyskuussa – melko tarkkaan kolme vuotta ensimmäisen osan julkaisun jälkeen. Vuosi alkuperäisen pelin julkaisun jälkeen Destiny-pelaajia oli peräti 20 miljoonaa kappaletta, joten pelille on sen jälkeen julkaistu muutamia lisäosia.

Bungie vahvisti jo aiemmin tässä kuussa, että pelihahmot ovat siirrettävissä alkuperäisestä pelistä Destiny 2:een, mutta kaikkien muiden virtuaalisten esineiden siirto ei ole mahdollista. Hahmon kehitys alkaa siis tietyllä tapaa alusta.

Destiny 2:sta ei ole paljastettu kovinkaan paljoa julkisuuteen, mutta uutisia tulee todennäköisesti tuutin täydeltä kesällä E3-messuilta.

TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT