Näillä mainoksilla sinut yritetään saada vakuuttuneeksi tietokoneen hyödyistä

Kirjoittaja Manu Pitkänen, | Kommentteja (1)

Näillä mainoksilla sinut yritetään saada vakuuttuneeksi tietokoneen hyödyistä
Tietokonemarkkina on ollut viimeiset pari vuotta vähintäänkin alakuloinen, minkä vuoksi PC-bisneksen eri laitojen pelurit ovat päättäneet yhdistää markkinointivoimansa ja kammeta mainsokampanjan avulla tietokonemyynnin uudelleen nousuun.

Joulusensongin alla käynnistyvän PC Does What -mainoskampanjan avulla kuluttajat yritetään saada vakuuttuneiksi PC-tietokoneiden tarjoamista ominaisuuksista. YouTubesta löytyvissä mainoksissa huomio kiinnittyy lähinnä 2-in-1-ratkaisuihin, joissa tietokoneen saa muunnettua tarvittaessa Windows-tabletiksi.

Kampanjaan osallistuu Microsoftin lisäksi piirivalmistaja Intel sekä suurimmat PC-brändit (Lenovo, HP ja Dell). Kampanjan on suunniteltu kestävän kuusi viikkoa (jatketaan mahdollisesti pidempään) ja se käynnistyy 19. lokakuuta. Alta voit katsoa ensimmäiset mainokset.

Hardware.fi päivän diilit sähköpostiisi!

Tilaa ilmainen uutiskirjeemme ja saat aina tiedon, kun löydämme jonkin huikean tarjouksen nettiä selatessamme:

1 kommentti

Lumikki
Jos asiassa on ongelmia niin ei ne ongelmat katoa mainostamalla. PC-markkinat pienenee kahden syyn takia eli on muita vaihtoehtoja PC:lle ja on tehty ratkaisuja jotka eivät ole mielyttäneet "kaikkia" käyttäjiä. Esimerkiksi tabletit, älykännykät, Windows 8 fiasko, PC-pelaaminen pakko internetillä jne...

Kommentoi uutista