AfterDawn logo

Logitech pyrkii tylsästä hiirivalmistajasta Design-nimeksi

Panu Roivas Panu Roivas
1 kommentti

PC-oheislaitteita valmistava Logitech on päättänyt uudistaa brändiään luomalla uuden Logi-brändin.

Lyhennetyn brändinimen lisäksi Logitech uusi myös logonsa. Yritys on ollut PC-markkinoilla jo vuodesta 1981 lähtien, ja on yleensä tuttu muun muassa hiiristä. Brändimuutoksen takana on jo 2013 hiljalleen aloitettu suunnanmuutos, jossa yritys aikoo jatkossa keskittyä yhä enemmän PC-maailman ulkopuolelle ulottuvien laitteiden myyntiin.

Logi-brändi tullaan näkemään valikoiduissa tuotteissa, mutta ilmeisesti lyhennettyä nimeä tullaan käyttämään enimmäkseen uudemmissa tuotekategorioissa, ja perinteisemmät tuotteet kulkevat jatkossakin Logitech-nimellä. Logitech möi jo yli miljardi hiirtä vuoteen 2008 mennessä, mutta PC-markkinoiden kutistuessa uutta suuntaa haetaan enemmän Design-yrityksenä.

1 KOMMENTTI

mcmopo1/1

Eli hinnat pilviin ja ollaan desingiä. Tämän jälkee ihmetellään että miksi voitto tippui myynnin romahdettua.

TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT