
Microsoft on käyttänyt Windows 8:n ja Windows Phonen mainostuksessa Metro-brändiä viitatessaan uuteen kosketuskäyttöliittymään. Yritys aikoo kuitenkin ilmeisesti muuttaa brändäystä välttääkseen Metro-nimestä johtuvia mahdollisia ongelmia.
Microsoftin mukaan keskustelu "tärkeän eurooppalaisen partnerin" kanssa johti siihen tulokseen, että Microsoft aikoo luopua Metro-brändistä tällä viikolla, ja keksiä sille korvikkeen. Siihen asti työntekijöitä on kehotettu viittaamaan Metroon "Windows 8 style UI" -nimikkeellä.
Microsoftin mukaan keskustelu "tärkeän eurooppalaisen partnerin" kanssa johti siihen tulokseen, että Microsoft aikoo luopua Metro-brändistä tällä viikolla, ja keksiä sille korvikkeen. Siihen asti työntekijöitä on kehotettu viittaamaan Metroon "Windows 8 style UI" -nimikkeellä.
4 kommenttia
Kukaan koneista enemmän tietävä ja enemmän käyttävä ei voi sanoa tuota metroa järkeväksi käyttää näppiksellä ja hiirellä.
Ei olisi paljoa pyydetty että laittaisivat jonkun "metron poisto" vaihtoehdon siihen, no se taitaa nyt kuitenkin olla vähän myöhäistä.