AfterDawn logo

Näillä mainoksilla sinut yritetään saada vakuuttuneeksi tietokoneen hyödyistä

AfterDawn AfterDawn
1 kommentti

Tietokonemarkkina on ollut viimeiset pari vuotta vähintäänkin alakuloinen, minkä vuoksi PC-bisneksen eri laitojen pelurit ovat päättäneet yhdistää markkinointivoimansa ja kammeta mainsokampanjan avulla tietokonemyynnin uudelleen nousuun.

Joulusensongin alla käynnistyvän PC Does What -mainoskampanjan avulla kuluttajat yritetään saada vakuuttuneiksi PC-tietokoneiden tarjoamista ominaisuuksista. YouTubesta löytyvissä mainoksissa huomio kiinnittyy lähinnä 2-in-1-ratkaisuihin, joissa tietokoneen saa muunnettua tarvittaessa Windows-tabletiksi.

Kampanjaan osallistuu Microsoftin lisäksi piirivalmistaja Intel sekä suurimmat PC-brändit (Lenovo, HP ja Dell). Kampanjan on suunniteltu kestävän kuusi viikkoa (jatketaan mahdollisesti pidempään) ja se käynnistyy 19. lokakuuta. Alta voit katsoa ensimmäiset mainokset.

AfterDawnin Nopeat

"AfterDawnin Nopeat" ovat nopeita löytöjä Internetin syövereistä, jotka ovat meidän mielestämme jollain tavalla kiinnostavia, hauskoja tai ajankohtaisia. Ne eivät kuitenkaan ole (välttämättä) merkittäviä aiheeltaan tai eivät sovi tyypilliseen uutistuotantoomme aiheensa puolesta, joten emme kirjoittaneet aiheesta pidempää uutista, vaan julkaisemme löydöksemme nopeana video-, kuva- tai linkkivirtana. Tämä osio on kokeellinen ja toivommekin näistä "nopeista" nostoista palautetta teiltä, käyttäjämme.

1 KOMMENTTI

Lumikki1/1

Jos asiassa on ongelmia niin ei ne ongelmat katoa mainostamalla. PC-markkinat pienenee kahden syyn takia eli on muita vaihtoehtoja PC:lle ja on tehty ratkaisuja jotka eivät ole mielyttäneet "kaikkia" käyttäjiä. Esimerkiksi tabletit, älykännykät, Windows 8 fiasko, PC-pelaaminen pakko internetillä jne...

TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT