Näillä mainoksilla sinut yritetään saada vakuuttuneeksi tietokoneen hyödyistä

Kirjoittaja Manu Pitkänen, | Kommentteja (1)

Näillä mainoksilla sinut yritetään saada vakuuttuneeksi tietokoneen hyödyistä
Tietokonemarkkina on ollut viimeiset pari vuotta vähintäänkin alakuloinen, minkä vuoksi PC-bisneksen eri laitojen pelurit ovat päättäneet yhdistää markkinointivoimansa ja kammeta mainsokampanjan avulla tietokonemyynnin uudelleen nousuun.

Joulusensongin alla käynnistyvän PC Does What -mainoskampanjan avulla kuluttajat yritetään saada vakuuttuneiksi PC-tietokoneiden tarjoamista ominaisuuksista. YouTubesta löytyvissä mainoksissa huomio kiinnittyy lähinnä 2-in-1-ratkaisuihin, joissa tietokoneen saa muunnettua tarvittaessa Windows-tabletiksi.

Kampanjaan osallistuu Microsoftin lisäksi piirivalmistaja Intel sekä suurimmat PC-brändit (Lenovo, HP ja Dell). Kampanjan on suunniteltu kestävän kuusi viikkoa (jatketaan mahdollisesti pidempään) ja se käynnistyy 19. lokakuuta. Alta voit katsoa ensimmäiset mainokset.

1 kommentti

Lumikki
Jos asiassa on ongelmia niin ei ne ongelmat katoa mainostamalla. PC-markkinat pienenee kahden syyn takia eli on muita vaihtoehtoja PC:lle ja on tehty ratkaisuja jotka eivät ole mielyttäneet "kaikkia" käyttäjiä. Esimerkiksi tabletit, älykännykät, Windows 8 fiasko, PC-pelaaminen pakko internetillä jne...

Kommentoi uutista