AfterDawn logo

Microsoft aikoo korvata Metro-brändin

Panu Roivas Panu Roivas
4 kommenttia

Microsoft on käyttänyt Windows 8:n ja Windows Phonen mainostuksessa Metro-brändiä viitatessaan uuteen kosketuskäyttöliittymään. Yritys aikoo kuitenkin ilmeisesti muuttaa brändäystä välttääkseen Metro-nimestä johtuvia mahdollisia ongelmia.

Microsoftin mukaan keskustelu "tärkeän eurooppalaisen partnerin" kanssa johti siihen tulokseen, että Microsoft aikoo luopua Metro-brändistä tällä viikolla, ja keksiä sille korvikkeen. Siihen asti työntekijöitä on kehotettu viittaamaan Metroon "Windows 8 style UI" -nimikkeellä.

4 KOMMENTTIA

yamaneko1/4

Saisivat jättää koko Metron pois desktop/laptop käytöstä. Se olisi kyllä Microsoftilta kunnon teko. Siis tarjota vaikka vaihtoehto koko sotkun ohittamiseksi kokonaan.

Viljis2/4

Mikäköhän se "tärkeä eurooppalainen partneri" sitten on?

G0lden_Kebab3/4

Juu, toivon kanssa että tajuaisivat jättää tuon metron pois desktop käyttiksestä, sitten voisin harkita vaihtaa 8:saan

Kukaan koneista enemmän tietävä ja enemmän käyttävä ei voi sanoa tuota metroa järkeväksi käyttää näppiksellä ja hiirellä.

Ei olisi paljoa pyydetty että laittaisivat jonkun "metron poisto" vaihtoehdon siihen, no se taitaa nyt kuitenkin olla vähän myöhäistä.

Nks1234/4

Originally posted by Viljis:

Mikäköhän se "tärkeä eurooppalainen partneri" sitten on?

Metro AG. Saksalainen jälleenmyyntiketju, joka on maailman viidenneks suurin.

TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT