Suorituskykytestissä Elder Scrolls V: Skyrim

Artikkelin kirjoittaja: Panu Roivas | 3 kommenttia

Ultra, 4xMSAA ja Transparent/Adaptive AA



Jos et pidä FXAA:n sumeasta kuvasta, Nvidian Transparency AA tai AMD:n Adaptive antialiasing ovat vaihtoehtoja läpinäkyvien tekstuurien sahalaitojen poistoon.

Tekniikat ovat samankaltaisia, mutta niissä on pieniä kuvanlaatueroja ja ne rasittavat kortteja eri tavalla. Nvidian TrSSAA aiheuttaa isomman rasituksen kortille, mutta sen laatu on parempi erityisesti liikkuvaa kuvaa katsottaessa.





Vain nopeimmat kortit kuten Radeon HD 6970, GeForce GTX 570 ja GTX 460 SLI ovat riittäviä näille asetuksille.

kommenttia 3

xxwavx112

Käyttöliittymä on suoraan sanottuna paska PC:llä.

2500K / Asus P8Z68-V / MSI TwinFrozr GTX 580 / G.Skill RipJaws 1600 2x4GB / Samsung Spinpoint F3 1Tb / Windows 8 64 bit

RekookeR

Konsolit sais heivata hiiteen koko pcpeli alalta ja suunnitella omat pilipali pelit niille joita ei tulisi pclle

-Reko

xxwavx112

@RekookeR

Totta, +1 tästä.

2500K / Asus P8Z68-V / MSI TwinFrozr GTX 580 / G.Skill RipJaws 1600 2x4GB / Samsung Spinpoint F3 1Tb / Windows 8 64 bit

Kommentoi artikkelia