SLI-skaalaus: Voittaako kaksi GeForce GTX 460:sta yhden GTX 480?

Artikkelin kirjoittaja: Panu Roivas | 0 kommenttia

Testitulokset: Crysis (DX10)



GeForce GTX 460 SLI jatkaa voittokulkuaan Crysis-pelissä, aloittaen loistavalla 95% erolla yhteen korttiin verrattuna 1680x1050-resoluutiolla ja pelin korkeimmilla asetuksilla. Yhtä mahtavaa on 27% ero yhteen GeForce GTX 480:n verrattuna.




Kyllä, Crysis pyörii täysillä jopa 1920x1080-resoluutiolla, joka on tällä hetkellä pelaajien suosiossa olevien monitorien natiiviresoluutio. Lisäämällä AA GeForce GTX 480:n tulos tipahtaa alle toivomamme 40 FPS:n keskiarvon.



AA-bugi, jonka normaalisti olemme huomanneet SLI-kokoonpanoilla Crysiksen korkeimmilla asetuksilla vaikuttaa kadonneen kokonaan Nvidian uusimpien ajurien myötä GeForce GTX 460:lla. Me jopa testasimme 8x-asetuksella varmistaaksemme bugin kadonneen, ja todistimme, ettei se enää ole ongelma. Kukaan ei pelaa tätä peliä näin matalalla FPS:llä, mutta ainakin skaalaus toimii.

Kommentoi artikkelia