GeForce GTX 480 uusintakatsaus: 3-Way SLI, 3D Vision, ja melu

Artikkelin kirjoittaja: Panu Roivas | 0 kommenttia

Testitulokset: S.T.A.L.K.E.R.: Call Of Pripyat







S.T.A.L.K.E.R. voi olla graafisesti vielä vaativampi kuin Crysis. Tämä peli on loistava testaamaan useamman kortin skaalausta. Käytämme Extreme-asetuksia, DX 11, high-quality HDAO, ja tessellaatio. 1680x1050 on tarpeeksi näyttämään kaksinkertaisen suorituskyvyn 4xAA päällä siirryttäessä yhdestä GeForce GTX 480:sta kahteen. Kolmas kortti lisää suorituskykyä, mutta se ei taaskaan ole yhtä merkittävä. Mielenkiintoista on kuitenkin, että vaikka olettaisimme GTX 480 päihittävän Radeon HD 5870, yhden ja kahden kortin tulokset matalammalla resoluutiolla pitävät nämä arkkitehtuurit tasoissa.

AMD alkaa ottaa pientä etumatkaa 1920x1200, mutta muuten tarina on sama. Skaalaus on loistavaa yhdestä kahteen korttiin siirryttäessä, ja kolmas GTX 480 tuo vaikuttaan lisän antialiasointia käytettäessä.

Radeon HD 5870 ja GeForce GTX 480 ovat suhteellisen tasoissa 2560x1600-resoluutiolla. Lisäämällä toinen kortti Nvidian SLI GTX 480 siirtyy johtoon tuplaamalla taas suorituskyvyn. Kolmella kortilla Crysis pyörii jo pelattavasti AA päällä.

Kommentoi artikkelia